Uzyskałaś swoją idealną wagę? Porady, jak uniknąć efektu jo-jo

Istnieje efekt jo-jo wiele osób, które w życie diety tak prawie stałym otrzymałeś odwrotny efekt: zamiast schudnąć, złapać kilogramów. Najpierw pozbawić, a potem znowu jeść, tracą na wadze, a oni zarabiają ich ponownie. To zjawisko jest znane jako „efekt jo-Jo”, to, co, niestety, prawie tak samo często, jak to diety. Dlatego dajemy ci kilka porad i wskazówek, aby uniknąć, że tracisz kontrolę nad swoją wagą.

efekt jo-jo
Po dołożyć nadludzkie wysiłki, aby schudnąć i być idealnym w okresie letnim, osiąga ciągłym strachu, że znowu usiąść wagę i czuć się jak ofiara, nie było żadnych korzyści. To jest to, co jest znane jako efekt jo-Jo: przestajemy robić diety i po tylu trudach przychodzą kaprysy i znowu zbędne kilogramy. Jest to związane z tym, że, gdy dieta i pozbawiamy się żywności, uczymy się jeść wyważone, tak, że gdy przestajemy ograniczać w naszej diecie, możemy po raz kolejny wpaść w błąd, jak zawsze. Aby dać ci kilka porad o tym, jak uniknąć efektu jo-Jo, najpierw pokażemy wam 10 obrazów graficznych, że to, popadania w błędy zawsze.

ABC efektu jo-jo

Aby wiedzieć, jak z nim walczyć,efekt jo-jo musimy najpierw wyjaśnić, jak to działa. Agencji, które znacznie sprytniejszy, niż myślimy, zostaje on zablokowany, aby wytrzymać ogromne i czasami nadmierne trudności, których doświadczamy, gdy robimy to dieta. W przypadku zmniejszenia wkładu kalorii, organizm reaguje na dwa sposoby:
• Odpoczywa. Czyli zużywa mniej energii, bez wysiłku. Zapisuje.
• Przechowuje. Na przykład, kiedy nie mieliśmy pieniędzy: minimalna grosza, co więcej, mamy w dorobku trudnych chwil w życiu, które mogą przyjść.

Wynik: gdy kończymy dietę i straciliśmy ciężar ciała zmienia się. Staje się podejrzliwy i ukrywa wszystko, co możemy dać. Dlatego, gdy wracamy do dobrych nawyków w jedzeniu engordamos szybko i zazwyczaj więcej, niż z powodu tego, że ciało poszło przechowywane, gdy wracaliśmy w innej diecie. Tak, że nie będzie lepiej przyzwyczaić są ZAWSZE zdrowe?Znaleźć: 50 zdrowego odżywiania, że alargarán swojego życia.

Te wskazówki są oparte na kierować się prawami logiki, że zapominamy, jak wiele razy, gdy desperacko starają się schudnąć. Ponadto, musimy nauczyć się jeść wyważone i poprawnie. Dlatego:

• Nic trudności nadmierne. Nie cedas przed śpiewem syren, które obiecują spektakularne efekty w krótkim okresie czasu. To prawda, że wyniki będą szybko sprawdzić na wadze, ale w dłuższej perspektywie, że ten, kto przegrywa.

• Dieta etapami. Aby nie obciążać organizm i nauczyć się dostosowywać do zmian, które my narzucamy lepiej śledzić program odchudzania, który składa się z kilku kolejnych etapów. Tak, nie ma szczęścia, jeśli wydaje ci się długo! Z czasem, gdy widzisz, że masz utrzymać idealną wagę, że się spodoba.

• Nic nie pomijaj posiłków. Pominąć posiłki, jak drakońskie diety, sprawia, że ciało przechowywać. Dlatego, gdy nie jemy nic przez cały dzień, możemy abalanzarnos o pierwsze, że dowiemy się podczas kolacji. I co się dzieje? Co engordamos. Dlatego nie można przegapić niczego, tylko dowiedzieć się, jak prawidłowo odżywiać się w każdej chwili. Na przykład, gdy przychodzi noc, efekt jo-jo zdecydujesz się na któreś z tych kolacje zdrowe.